Caut un redactor muzical pentru un portal despre muzica clasica pe care il voi lansa in curand impreuna cu mai multe personalitati din lumea muzicala.
Noul angajat va trebui sa actualizeze in permanenta informatiile de pe site, sa mearga la concerte si sa scrie cronici, sa participe la evenimente si sa faca stiri despre acestea, despre concursuri, auditii etc., sa scrie articole, sa ia interviuri personalitatilor din lumea muzicala si altora care ar putea sa fie de interes pentru cititori, sa contacteze potentiali sponsori si sa se ocupe de toate proiectele si activitatile Societatii Muzicale (numele asociatiei care va gestiona acest proiect).
De asemenea, se va ocupa de organizarea concertelor private pe care le va organiza Societatea Muzicala. E posibil ca in scurt timp sa organizam si concerte publice.
Acesta este un job full-time, insa fara un program fix, dar cu multa libertate de initiativa si de miscare. Birourile sunt in zona Statuia Aviatorilor – Piata Dorobantilor.
Candidatii trebuie sa fie absolventi de conservator, sa vorbeasca foarte bine limba engleza si sa aiba un solid reflex al scrisului, cu o cunoastere perfecta a gramaticii limbii romane – se subintelege. De asemenea, trebuie sa stie sa lucreze eficient cu calculatorul.
Salariul este de 1,500 de lei (net), la care se adauga o parte variabila proportionala cu veniturile Societatii Muzicale, venituri legate de concerte, impresariat, sponsorizari etc.
Va rog sa trimiteti mai departe mesajul celor care ar putea sa fie interesati de acest job si sa-i rugati sa-mi trimita un CV detaliat.
Am angajat pe cineva, a inceput de astazi, insa in curand va trebui sa mai facem angajari, asa ca te rog sa imi trimiti CV-ul. Multumesc pentru interes! GB
Se cam termină stagiunile atunci. Apoi, vara, încă trei luni, până la Festivalul Enescu, nu se mai întâmplă practic nimic. Pe urmă, vine chiar Festivalul și nu se mai vede nimic altceva. Abia în Octombrie…
Absolventii de Conservatori ar trebui sa cante, nu sa scrie sau sa se transforme in organizatori de evenimente. Jurnalistii sunt cei care scriu si PR-istii cei care organizeaza si promoveaza evenimentele. Sa nu incurcam borcanele, va rog.
Sigur… Citeste tu cronicile muzicale scrise de jurnalisti si mergi la concertele la care PR-istii stabilesc repertoriul si apoi scrie-ne si noua, aici, cum a fost… GB
doamne, cata generozitate… 1.500lei net lunar. o punga de bani. pe langa cele enumerate in job description, eu cred ca respectivul ar trebui sa va si gateasca sau, cel putin, cel putin sa va ajute zilnic la curatenie, ceva de genul acesta.
vorbind serios: data fiind notoritatea dumneavoastra, portalul va fi mai mult ca sigur un succes. succes inseamna publicitate. publicitate inseamna bani. multi. jenant este faptul ca va serviti de mizeria materiala in care traieste marea majoritate a artistilor din romania pentru a oferi, cuiva care va va genera venituri importante, un salariu care sa il multumeasca doar daca il compara cu suma pe care i-ar putea-o oferi o institutie de stat. iar asta chestia asta poarte un nume…
1.500 lei… doamne, cata generozitate. cam cat castiga pe luna femeia care ne ajuta o data pe saptamana la curatenie si calcatul rufelor.
jenant, domnule butunoiu, mai ales cand ma gandesc la cat factureaza o firma de recrutare pentru plasarea unei amarate de secretare… fara conservator, cela va de soi!
Daca sunteti un fel de manager in mediul artistic, in acest caz se presupune ca stiti ca oferta dvs economica este o jignire chiar si pentru un propaspat absolvent de Conservator. Daca ati fi specificat ca este vorba de o activitate de voluntariat, credeti-ma era mai elegant…si blogul dvs ar fi capatat mai multa credibilitate. Plantatii de sclavi sunt deja destule.
Ma bucura mult ideea cu portalul de muzica clasica, dar am impresia George ca nu stii in ce te bagi. Sau te intereseaza doar cantitatea de munca a redactorului, nu si calitatea. Doar documentarea pt. un interviu bun, din surse serioase, autorizate si credibile poate sa dureaze cam doua zile. Cat despre oamenii interesati de muzica clasica, ei sunt foarte exigenti si avizati, nu prea poti sa le vinzi gogosi. ( Vorbesc in cunostiinta de cauza ). Ai vazut ce fraze chinuite apar pe pagina de FB a Festivalului George Enescu ? Scriu toate astea pt. ca ma intereseaza portalul tau si as fi foarte dezamagit de superficialitate.
Stimate domn, anuntul dvs. este o strutzocamila. Partea de fundraising ar trebui sa fie clar delimitata de cea de promovare si critica muzicala (imi pare ca suna a usor conflict de interese chiar) iar ca sa intretii un site este o munca in sine – care cere destule resurse daca vrei sa o faci la un oarecare nivel de calitate.
Salariul e minunat pentru un incepator dar parca vroiati un critic muzical profesionist… ma rog, poate nu am descifrat eu bine mesajul.
Las la o parte faptul ca notiunea de “program flexibil” este chiar alunecoasa (care e formula de lucru, de fapt? dimineata pe site, la amiaza interviuri iar seara concerte?)…
In alta ordine de idei, sunt sigura ce veti gasi exact ceea ce cautati.
Stimate domn Butunoiu,
Postarea dumneavoastra este una din putinele forme corect si clar articulate de job pentru muzicieni pe care am vazut-o in Romania, alta decât concursurile specifice de post pentru instrumentiști sau cantareti. Daca eu, acum cativa ani, as fi vazut o astfel de oferta, m-as fi inscris imediat, munca nu este usoara dar nu gasesc nimic mai interesant pentru un muzician (sau muzicolog) participarea la concerte si toate celelalte activitati. Salariul este, de asemenea, decent pentru un debutant. Voi recomanda catorva absolventi de-ai mei (din aceia care chiar muncesc si nu prea au timp sa posteze ironii, vaicareli si nemultumiri) oferta dumneavoastra si sper sa faca bine fata la interviu. Mult succes!
Sunt anul I la conservator, specializarea muzicologie. Mi-ar plăcea să dedic nişte timp unei publicaţii muzicale şi sunt foarte interesat De o asemenea colaborare după absolvire.Aş putea să public, totuşi, ceva, sau ar trebui să aştept până la absolvirea facultăţii?
Multumesc pentru interes! E putin probabil sa iau in calcul un student din anul I pentru un job full-time, insa putem incerca diferite forme de colaborare. GB
De unde ai scos asta cu “inalta calificare” si cu nu-stiu-cata experienta? Orice absolvent de conservator care merge neobligat pe la biblioteca si care mai pune mana seara pe cate o carte poate sa faca asta. Nu e “inalta calificare”, ci dimpotriva, una destul de comuna pentru un proaspat absolvent de conservator. Cat despre varsta si alte conditii, totul se face prin comparatie, ca de cele mai multe ori. Vad ce candidaturi primesc si le compar doua cate doua pana cand raman cu doi candidati, din care aleg pe unul. Adica aleg din ce am, nu fixez niste conditii si apoi astepta pana vine cineva care se incadreaza. GB
Simt un dispret suveran in cuvintele Dumneavoastra ( repet, ale Dumneavoastra, nu ale tale ) fata de munca viitorului angajat. Dar aveti dreptate. Orice absolvent, nu de Conservator, chiar si un absolvent de NIMIC e destul de calificat sa publice orice, despre orice. Se vede clar in toata presa. Vine Festivalul Enescu si parca-l aud pe omul Dvs. intrebandu-l pe Zubin Mehta: “Ce planuri de viitor aveti ?” sau “Va place Bucurestiul? “Astept cu interes portalul de muzica clasica si va doresc succes !
Domnule Butunoiu,
Va invit sa faceti o vizita la asa zisul Conservator si sa discutati cu un student de anul IV sau master. O sa fiti uimit cand o sa vedeti ca nu puteti avea un dialog coerent. Cat despre pretentiile dvs exagerate si remuneratia pe care o oferiti mi se pare si mai jenant sa comentez. Cat investiti atat primiti. Acest portal o sa fie tot o basina tipic romaneasca, ambalata in celofan. Profit pe munca prostului care accepta.
Ah, Alina, oare nu te-a invatat mami tau ca nu e mumos sa vorbesti asa ? Eu cred ca da, dar nu ai avut tu atunci urechea muzicala destul de dezvoltata, acum e prea tarziu, sau poate totusi nu… 🙂
Buna ziua.
Tentanta oferta. Fireste, dumneavoastra va trebuie un asemenea om dar cred ca stiti ca ei sunt de obicei…gata angajati de catre altii. Cateva intrebari: care ar fi disponibilitatea dumneavoastra sa angajati pe cineva care are contract de munca in alta parte? Si doi (mai important decat unu), critic si intervievator, ziceti… Eu cunosc foarte bine critica de muzica clasica din Romania, cu parti-pris-uri si hataruri, cunostinte, prietenii, interese, protectii…. Si apoi felul in care sunt scrise, of Doamne…nu fac niciun fel de bucurie cititorului. Toti criticii de azi (cu foarte mici exceptii) au un talent aparte sa ascunda realitatea in cuvinte pompoase, pseudo-academice, intr-un limbaj eclectic, specific, de breasla. Deci inutil. Deci neinteresant. Intrebare era…asta va doriti? Un nene trimis de la Societate sa participe si sa laude (sau dupa caz, sa spulbere)?
Iertati-mi tonul, de fapt sunt un baiat de treaba. Atata doar ca imi doresc mult o critica autentica si interesanta in tara mea. Muzica clasica se zbate oarecum in anonimat si o parte din vina vine si de acolo, ca inca nu am reusit sa o dam jos de pe Academie…..
Buna Ziua George
exista buget pentru sa mearga la concerte si sa scrie cronici, sa participe la evenimente si sa faca stiri despre acestea, despre concursuri, auditii etc., sa scrie articole, sa ia interviuri personalitatilor din lumea muzicala …sau trebuie sa se descurce din salariu ?
1 bilete de concerte X lei
2 intalnirea cu personalitatea ce urmeaza sa fie intervievata ..nu va fi “la botu calului” probabil intr o cafenea/local agreat de Personalitate…..Y lei
3 un buget aproximat de Z lei pentru o vestimentatie adecvata…
Job ul este foarte fain insa salariul si % commission care l ar primi …nu ajung pe un termen de 6 luni sa spun asa, e nevoie si de Investitii din partea Asociatiei pentru redactorul musical (nu includem cursuri de presentation skils, sau PR care in domeniul Cultural ..is a must)
1. Evident ca platim toate cheltuielile!
2. la fel
3. Nu avem un astfel de buget, si, cu siguranta, nici nu vom avea vreodata. Si nu il trimitem la nicin fel de curs, asta e cu totul impotriva principiilor mele. Nu exista nimic din ce ar trebui/ fi bine sa stie ce nu ar putea sa citeasca si sa invete singur. Daca vor fi destui bani, se vor duce pe mariri de salariu/ venituri, nu pe cursuri.
GB
lumea culturala, cu precadere muzicala (clasica) are niste reguli care nu se invata la Conservator (ex Irina Iordachescu daca nu era pozata pe scena, in public TREBUIA sa aiba si niste manusi care insotesc obligatori tinuta vestimentara ), apoi sunt chestiuni de adresabilitate si de protocol vis a vis de abordarea personalitatii muzicale…la Musicverein din Viena sunt standarde (degeaba se plateste 2500 euro la “steieplatz” daca nu se respecta regulile “nescrise”) pentru participantii la concert cat si pentru instrumentistii de pe scena, banuiesc ca si pentru un redactor muzical ar trebui un altfel de “training”. …La aceste “cursuri” faceam…vorbire/scriere
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Comentarii (41)
Mai este de actualitate postul? Daca da…pe ce adresa as putea trimite un CV?
Am angajat pe cineva, a inceput de astazi, insa in curand va trebui sa mai facem angajari, asa ca te rog sa imi trimiti CV-ul. Multumesc pentru interes! GB
Asa o sa fac. Multumesc pentru promptitudine!
Stimate domnule Butunoiu,
Ideea dvs. este foarte bună. E nevoie de cât mai mult profesionalism în acest domeniu. Mult succes!
Când se lansează portalul? (cu aproximație, bineînțeles).
https://despreopera.wordpress.com
Cred ca in 3 luni, cel mai probabil in luna mai. GB
Se cam termină stagiunile atunci. Apoi, vara, încă trei luni, până la Festivalul Enescu, nu se mai întâmplă practic nimic. Pe urmă, vine chiar Festivalul și nu se mai vede nimic altceva. Abia în Octombrie…
https://despreopera.wordpress.com/2014/09/04/preludiu-la-dupa-amiaza-unui-meloman/
As dori mai multe informatii. Ati putea lasa un numar de telefon ca mesaj in contul meu de facebook? Multumesc.
Draga Iulia, informatii despre ce, sau ca sa ce? Ca sa trimiti CV-ul? Vrei sa faci si tu un proiect asemanator? Sau pentru altceva? GB
Absolventii de Conservatori ar trebui sa cante, nu sa scrie sau sa se transforme in organizatori de evenimente. Jurnalistii sunt cei care scriu si PR-istii cei care organizeaza si promoveaza evenimentele. Sa nu incurcam borcanele, va rog.
Sigur… Citeste tu cronicile muzicale scrise de jurnalisti si mergi la concertele la care PR-istii stabilesc repertoriul si apoi scrie-ne si noua, aici, cum a fost… GB
doamne, cata generozitate… 1.500lei net lunar. o punga de bani. pe langa cele enumerate in job description, eu cred ca respectivul ar trebui sa va si gateasca sau, cel putin, cel putin sa va ajute zilnic la curatenie, ceva de genul acesta.
vorbind serios: data fiind notoritatea dumneavoastra, portalul va fi mai mult ca sigur un succes. succes inseamna publicitate. publicitate inseamna bani. multi. jenant este faptul ca va serviti de mizeria materiala in care traieste marea majoritate a artistilor din romania pentru a oferi, cuiva care va va genera venituri importante, un salariu care sa il multumeasca doar daca il compara cu suma pe care i-ar putea-o oferi o institutie de stat. iar asta chestia asta poarte un nume…
1.500 lei… doamne, cata generozitate. cam cat castiga pe luna femeia care ne ajuta o data pe saptamana la curatenie si calcatul rufelor.
jenant, domnule butunoiu, mai ales cand ma gandesc la cat factureaza o firma de recrutare pentru plasarea unei amarate de secretare… fara conservator, cela va de soi!
Buna seara
Stimate d-le Butunoiu
Daca sunteti un fel de manager in mediul artistic, in acest caz se presupune ca stiti ca oferta dvs economica este o jignire chiar si pentru un propaspat absolvent de Conservator. Daca ati fi specificat ca este vorba de o activitate de voluntariat, credeti-ma era mai elegant…si blogul dvs ar fi capatat mai multa credibilitate. Plantatii de sclavi sunt deja destule.
Ma bucura mult ideea cu portalul de muzica clasica, dar am impresia George ca nu stii in ce te bagi. Sau te intereseaza doar cantitatea de munca a redactorului, nu si calitatea. Doar documentarea pt. un interviu bun, din surse serioase, autorizate si credibile poate sa dureaze cam doua zile. Cat despre oamenii interesati de muzica clasica, ei sunt foarte exigenti si avizati, nu prea poti sa le vinzi gogosi. ( Vorbesc in cunostiinta de cauza ). Ai vazut ce fraze chinuite apar pe pagina de FB a Festivalului George Enescu ? Scriu toate astea pt. ca ma intereseaza portalul tau si as fi foarte dezamagit de superficialitate.
Cand o sa faca altcineva un portal mult mai bun, toata lumea se va duce acolo si noi vom da faliment. Asa merg lucrurile pe lumea asta… GB
Stimate domn, anuntul dvs. este o strutzocamila. Partea de fundraising ar trebui sa fie clar delimitata de cea de promovare si critica muzicala (imi pare ca suna a usor conflict de interese chiar) iar ca sa intretii un site este o munca in sine – care cere destule resurse daca vrei sa o faci la un oarecare nivel de calitate.
Salariul e minunat pentru un incepator dar parca vroiati un critic muzical profesionist… ma rog, poate nu am descifrat eu bine mesajul.
Las la o parte faptul ca notiunea de “program flexibil” este chiar alunecoasa (care e formula de lucru, de fapt? dimineata pe site, la amiaza interviuri iar seara concerte?)…
In alta ordine de idei, sunt sigura ce veti gasi exact ceea ce cautati.
Stimate domn Butunoiu,
Postarea dumneavoastra este una din putinele forme corect si clar articulate de job pentru muzicieni pe care am vazut-o in Romania, alta decât concursurile specifice de post pentru instrumentiști sau cantareti. Daca eu, acum cativa ani, as fi vazut o astfel de oferta, m-as fi inscris imediat, munca nu este usoara dar nu gasesc nimic mai interesant pentru un muzician (sau muzicolog) participarea la concerte si toate celelalte activitati. Salariul este, de asemenea, decent pentru un debutant. Voi recomanda catorva absolventi de-ai mei (din aceia care chiar muncesc si nu prea au timp sa posteze ironii, vaicareli si nemultumiri) oferta dumneavoastra si sper sa faca bine fata la interviu. Mult succes!
Multumesc! GB
se zice saru’mana, unde ai invatat bunele maniere? In rest, salariul e cam mic pentru unul care nu se face ca munceste.
Sunt anul I la conservator, specializarea muzicologie. Mi-ar plăcea să dedic nişte timp unei publicaţii muzicale şi sunt foarte interesat De o asemenea colaborare după absolvire.Aş putea să public, totuşi, ceva, sau ar trebui să aştept până la absolvirea facultăţii?
Multumesc pentru interes! E putin probabil sa iau in calcul un student din anul I pentru un job full-time, insa putem incerca diferite forme de colaborare. GB
Cam putin salariul pentru cat are de facut.Seamana cu un salahor bun la toate….
Ce usor faci tu lucrurile pe banii altuia… GB
Limite de varsta pt. eventuala angajare ?
Este varsta o conditie pt. eventuala angajare ?
Cautati o persoana cu inalta calificare si multa, foarte multa experienta. Este varsta un impediment pt. o eventuala angajare ?
De unde ai scos asta cu “inalta calificare” si cu nu-stiu-cata experienta? Orice absolvent de conservator care merge neobligat pe la biblioteca si care mai pune mana seara pe cate o carte poate sa faca asta. Nu e “inalta calificare”, ci dimpotriva, una destul de comuna pentru un proaspat absolvent de conservator. Cat despre varsta si alte conditii, totul se face prin comparatie, ca de cele mai multe ori. Vad ce candidaturi primesc si le compar doua cate doua pana cand raman cu doi candidati, din care aleg pe unul. Adica aleg din ce am, nu fixez niste conditii si apoi astepta pana vine cineva care se incadreaza. GB
Simt un dispret suveran in cuvintele Dumneavoastra ( repet, ale Dumneavoastra, nu ale tale ) fata de munca viitorului angajat. Dar aveti dreptate. Orice absolvent, nu de Conservator, chiar si un absolvent de NIMIC e destul de calificat sa publice orice, despre orice. Se vede clar in toata presa. Vine Festivalul Enescu si parca-l aud pe omul Dvs. intrebandu-l pe Zubin Mehta: “Ce planuri de viitor aveti ?” sau “Va place Bucurestiul? “Astept cu interes portalul de muzica clasica si va doresc succes !
🙂
Domnule Butunoiu,
Va invit sa faceti o vizita la asa zisul Conservator si sa discutati cu un student de anul IV sau master. O sa fiti uimit cand o sa vedeti ca nu puteti avea un dialog coerent. Cat despre pretentiile dvs exagerate si remuneratia pe care o oferiti mi se pare si mai jenant sa comentez. Cat investiti atat primiti. Acest portal o sa fie tot o basina tipic romaneasca, ambalata in celofan. Profit pe munca prostului care accepta.
Ah, Alina, oare nu te-a invatat mami tau ca nu e mumos sa vorbesti asa ? Eu cred ca da, dar nu ai avut tu atunci urechea muzicala destul de dezvoltata, acum e prea tarziu, sau poate totusi nu… 🙂
Buna ziua.
Tentanta oferta. Fireste, dumneavoastra va trebuie un asemenea om dar cred ca stiti ca ei sunt de obicei…gata angajati de catre altii. Cateva intrebari: care ar fi disponibilitatea dumneavoastra sa angajati pe cineva care are contract de munca in alta parte? Si doi (mai important decat unu), critic si intervievator, ziceti… Eu cunosc foarte bine critica de muzica clasica din Romania, cu parti-pris-uri si hataruri, cunostinte, prietenii, interese, protectii…. Si apoi felul in care sunt scrise, of Doamne…nu fac niciun fel de bucurie cititorului. Toti criticii de azi (cu foarte mici exceptii) au un talent aparte sa ascunda realitatea in cuvinte pompoase, pseudo-academice, intr-un limbaj eclectic, specific, de breasla. Deci inutil. Deci neinteresant. Intrebare era…asta va doriti? Un nene trimis de la Societate sa participe si sa laude (sau dupa caz, sa spulbere)?
Iertati-mi tonul, de fapt sunt un baiat de treaba. Atata doar ca imi doresc mult o critica autentica si interesanta in tara mea. Muzica clasica se zbate oarecum in anonimat si o parte din vina vine si de acolo, ca inca nu am reusit sa o dam jos de pe Academie…..
E imi doresc pe cel mai bun pe care-l pot avea la banii acestia si in conditiile descrise, e simplu… GB
In conditiile descrise o sa-l ai pe cel mai fraier dintre incompetenti.
Cautati un om bun la toate pe care sa`l platiti cu 1500 RON? :)) pare a fi un soi de voluntariat.sa va fie rusine!
Pai nu-mi trimite CV-ul daca nu te intereseaza, e siplu… GB
De, bai Georgica, nu ti`l trimit stai linistit.e siplu
Buna Ziua George
exista buget pentru sa mearga la concerte si sa scrie cronici, sa participe la evenimente si sa faca stiri despre acestea, despre concursuri, auditii etc., sa scrie articole, sa ia interviuri personalitatilor din lumea muzicala …sau trebuie sa se descurce din salariu ?
1 bilete de concerte X lei
2 intalnirea cu personalitatea ce urmeaza sa fie intervievata ..nu va fi “la botu calului” probabil intr o cafenea/local agreat de Personalitate…..Y lei
3 un buget aproximat de Z lei pentru o vestimentatie adecvata…
Job ul este foarte fain insa salariul si % commission care l ar primi …nu ajung pe un termen de 6 luni sa spun asa, e nevoie si de Investitii din partea Asociatiei pentru redactorul musical (nu includem cursuri de presentation skils, sau PR care in domeniul Cultural ..is a must)
1. Evident ca platim toate cheltuielile!
2. la fel
3. Nu avem un astfel de buget, si, cu siguranta, nici nu vom avea vreodata. Si nu il trimitem la nicin fel de curs, asta e cu totul impotriva principiilor mele. Nu exista nimic din ce ar trebui/ fi bine sa stie ce nu ar putea sa citeasca si sa invete singur. Daca vor fi destui bani, se vor duce pe mariri de salariu/ venituri, nu pe cursuri.
GB
lumea culturala, cu precadere muzicala (clasica) are niste reguli care nu se invata la Conservator (ex Irina Iordachescu daca nu era pozata pe scena, in public TREBUIA sa aiba si niste manusi care insotesc obligatori tinuta vestimentara ), apoi sunt chestiuni de adresabilitate si de protocol vis a vis de abordarea personalitatii muzicale…la Musicverein din Viena sunt standarde (degeaba se plateste 2500 euro la “steieplatz” daca nu se respecta regulile “nescrise”) pentru participantii la concert cat si pentru instrumentistii de pe scena, banuiesc ca si pentru un redactor muzical ar trebui un altfel de “training”. …La aceste “cursuri” faceam…vorbire/scriere
Fii serios… GB
inteleg ca s-a mai schimbat ceva ? inteleg ca a ajuns “consumerismul” si in Sala De Concerte ?